středa 8. května 2013

Inbound marketing není v celosvětovém pojetí vhodný pro Česko

inbouce marketing je v celosvětovém pojetí pro lokální užití v Česku nepoužitelný. Myslet si, že univerzální zacházení se zákazníkem můžete v našem regionu uspět je stejně naivní, jako, kdybyste si mysleli, že je jen jeden návod na výchovu dětí.

Představte si, že byste zacházeli se zákazníky, tak, jak Vám doporučují zde http://bit.ly/15p9Z7D a ještě byste se podle univerzálních měřítek snažili Vaší práci vyhodnocovat.

Obecně jsem přesvědčen, že přílišní zjednodušování procesů bez pochopení všech jejich nuancí je pro značku stejně škodlivé, jako tvrzení, že značka někoho poškodila.



http://http://bit.ly/15p9Z7Dbit.ly/15p9Z7D



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vložení komentáře!

PP