středa 20. března 2013

Jsou klienti připraveni na programatický nákup?

Z googlu mě pozvali k hangoutu s významným managerem z DC (double clicku). Přestože nechci a osobně nemám jakýkoli zájem na propagaci produktů Googlu, toto video vřele doporučuji jak pro Publishery, tak pro Klienty.

Nicméně protože osobně prodáváme sofistikovaný programatický způsob nákupu pod názvem FUTURA opřený o DMP (viz slovníček níže) zaznívá několik zajímavých poznámek a to zda jsou zejména klienti připraveni na programatický způsob nákupu.

Po mých zkušenostech nejsou ještě připraveni přijmout tento způsob jako strandartní, ale v případě, že jim funguje a utváří dostatečné ROI pro jejich performenc kampaně (všechny webové kamapaně v ČR :-) ) jsou ochotni je vyzkoušet a v dostatečné míře je opakovat.

Přeji mnoho nových zážitků s nákupem/prodejem přes programatické nakupování a nepodlehněte demagogii googlu :-)

PP

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vložení komentáře!

PP